Regulamin

Regulamin - FixTech24

Regulamin Serwisu i Sklepu Internetowego FixTech24

Regulamin Serwisu Pogwarancyjnego

  • Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Każda naprawa (z wyjątkiem instalacji systemów i oprogramowania) lub diagnoza powoduje utratę gwarancji producenta.
  • Standardowy czas diagnozy wynosi 1-3 dni robocze, chyba że uzgodniono inaczej lub diagnoza okaże się bardziej skomplikowana, co może wpłynąć na wydłużenie tego terminu.
  • Diagnoza jest bezpłatna, chyba że konieczne będzie wykorzystanie części serwisowych lub czas diagnozy przekroczy 30 minut – wówczas koszt diagnozy wyniesie 50 zł..
  • Diagnoza w trybie ekspresowym- poza kolejnością (do 8 godzin) kosztuje 50 zł, niezależnie od wyniku diagnozy.
  • Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane na urządzeniach serwisowanych ani za licencje oprogramowania.
  • Od momentu powiadomienia o gotowości urządzenia do odbioru klient ma 14 dni na jego odebranie. Po tym czasie naliczana będzie opłata za magazynowanie (-10zł/dzień roboczy). W przypadku, gdy suma tej opłaty i kosztów naprawy przekroczy wartość urządzenia, stanie się ono własnością serwisu
  • Po 12 miesiącach nieodebrany sprzęt przechodzi na własność serwisu.

Warunki Gwarancji na Usługi Serwisowe

  • Gwarancja dotyczy wyłącznie naprawianych komponentów i obowiązuje od daty sprzedaży.
  • Okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy gwarancyjnej.
  • Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku samowolnych napraw, uszkodzeń plomb czy niewłaściwej eksploatacji- w tym zalań urządzeń.
  • Koszt transportu sprzętu pokrywa klient.

Regulamin Sklepu Internetowego

FixTech24 prowadzi sklep internetowy dostępny pod adresem www.fixtech24.pl. Sklep oferuje sprzęt elektroniczny, części zamienne oraz oprogramowanie.

Warunki zakupu

  • Każda transakcja wymaga akceptacji regulaminu.
  • Ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  • Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie wskazanym przy zamówieniu.

Zwroty i reklamacje

  • Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
  • Reklamacje można zgłaszać drogą mailową na adres kontakt@fixtech24.pl.

Polityka Prywatności i Pliki Cookies

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest FixTech24 Mateusz Nowak z siedzibą w Wagrowiec 62-100, ul. Rynek 11.

Zakres przetwarzania danych

  • Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień, kontaktu z klientem oraz w celach księgowych.
  • Klient ma prawo wglądu, poprawy oraz żądania usunięcia swoich danych.

Pliki cookies

  • Strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania sklepu oraz analizy ruchu na stronie.
  • Użytkownik może zarządzać ustawieniami cookies w swojej przeglądarce.